TGIF !

Åh finally är det fredag !  Sååååå skönt att vara ledig ikväll & heeeela dagen imorrn samt till söndag klockan 14, för då går jag på kvällspasset...

Idag slutade jag redan klockan 12, så efter att ha hämtat barn + barns kompis, så for vi hem & jag satte igång med projekt bakning !  :)
jag har gjort struvor, som jag numera har som en storfavorit härhemma.. sedan har jag gjort ett lass med biskvier... det är trixigt att greja biskvier.. men denna gången flöt det på finemangs !  de blev helt OK, och framför allt godkända av stora sonen som beställt dessa till hans 10 -årsdag nästa söndag...  :)

Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt & myyysa... jag ska pyssla några alla hjärtans dag kort, sedan ska jag laga ett halsband åt en arbetskollega.. det var väääldigt länge sedan jag hade min smycke-tillverkning-väska framme må ni tro.... kanske kommer min inspiration åter nu när jag måste ta fram den för att laga hennes halsband.. man vet aldrig...

Just för tillfället är båda grabbarna hos grannarna & T jobbar kväll... 

Det börjar ju närma sig uppvisningsdax för Anton oxå !  :)  han tränar för fullt för invigningen av Wintergames.. härligt med trumljuden i huset tycker jag !  på riktigt !!   jag blev nog hjärntvättad av min lillebrors bankande på sina trummor i vår ungdomstid..  :) jag tror t.o.m att jag ska testa spela lite...  det är ju så skoj !  kanske Anton kan lära mig lite ! hehe...

Nä nu ska jag pyssla ihop lite alla hjärtans dagkort tror jag...

Kram & ha en fin helg på er allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0