Klantarslet !

Gokväll!

Nu kommer det gå sakta som fasen för mig att skriva.. med vänster( som tur är ! ) pek & långfinger omklistrade... det har vart blodbad härhemma ikväll förstår ni !  ojojoj !!   äckligt var det !

Smarta jag plockar ur diskmaskinen... tar SOM VANLIGT 2 glas i samma hand när jag ska ställa in dessa i skåpet.. dumt gjort det.. sedan vet jag inte riktigt vad som hände..hur som helst så gick de sönder.. och in i mina fingrar stack dessa jädra glasbitar, pekfingret vart värst, det liksom fläktes upp en gigantisk hudflik på knogen.. såg apsnuskigt ut.. åsså blöder man ju så jävulskt i fingrarna.. så jag ropade lite lätt på T som hjälpte mig ta fram en isblock ur frysen, för att stoppa blodet... sedan åkte jag en sväng till en god vän som är sköterska , efter en titt tyckte hon att jag ändå skulle fara in på akuten så de fick öppna på "fliken" för att se så inget glas var kvar.. så det gjorde jag, och inget glas fanns kvar, så efter en redig genomskjölning av såren, och en omplåstring är jag nu hemma ! och nu börjar det göra ont, får väl se hur många dar det tar innan det läker.. det är ju lkisom helt öppet såret.. blöder fortfaradne lite, men inte mycket.

Tur jag är ledig imorrn... ska försöka ta det lite lugnt.. :)

Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0