meeeeeen !

Ja, nu är jag liiite less då..

jobbade kvällspass igår.. eller jobbade & jobbade.. jag kom dit klockan 13, & stannade till klockan 18:45.. det var det längsta jag kunde kämpa på.. min kropp är urlakad.. död.. passe´.. lyfter min arm & det känns som om jag lyfter 150 kg.. min rygg har känts som piss i några dagar.. men nu vet jag ju varför iallafall... jag har feber. & feber gör sånt med din kropp som inte är kul... såsom ger smärta i alla jävla leder man har ! det sjuka med detta, är att jag inte har nåt annat fel än just feber, ont i huvud,kropp & leder... ingen förskylning eller hosta, har börjat fått lite ont i halsen nu ikväll, men det är det enda. men denna ledonda.. ont -i-hela-kroppen som jag har , känns förbannat ledsamt ! efter jag kom hem från jobbet igårkväll låg jag på soffan som en urlakad disktrasa... tills jag förmådde mig släpa mig in till sängen... sov som en stock tills 10 tiden imorse... drog mig upp pressade i min värktabletter... la  mig åter på soffan.. tills det var dags att hämta barnen på skolan.. sedan har jag inte gjort ett dyft idag, förutom att skjutsat Anton på handbollen... imorrn är jag ledig, ska jobba fre-lör-sön-mån... men om jag är såhär imorrn , så stannar jag hemma på fredag oxå... & jobbar helgen... känns bäst att även om jag är feberfri imorrn, vill jag vila en extra dag, jag känner mig svag liksom... fy fan vad jag klagar... !  låter ju värre än en karl som är sjuk !  :)  men som sagt, bättre vara hemma en extra dag, och känna sig fit for fight i helgen på jobbet ! jaja, vi f¨r väl se hur det blir med den saken...

Nu ska jag sussa !

puss vänner... <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0