Snödagar!

Gokvälls på herrskapet !

Sitter just nu & tittar ut på det otroliga snö(o) väder vi har ... shit vad det viner ute nu !

Men jag tycker oxå att det är otroligt mysigt när det snöar.. sedan är det en av de bästa träningsformerna för kroppen !  du tränar alla muskelgrupper av att skotta.. om du gör det på rätt sätt alltså..  :)  vilken innebär ett stort no-no för böjda ryggar..  :)

Imorrn bär det av till Övik för oss.. vi startar vid 9-10 snåret imorrnbitti, för att återkomma till hemmaplan vid midnatt, natten till söndag...  oss väntar en mysig hotellvistelse, bad på paradisbadet, hockeymatch på lördagen, och barnen ska shoppa lite för julklappspengarna ! ska bli riktigt härligt!!!

Igår & idag har jag jobbat kväll.. men innan jag stack på jobbet igår, var jag & grannen ute med alla barn på en prommis & pulkatur !  jag fick ju hem Anton från Junsele tillsammans med Erik i gårmorse vid 9.. sedan var lillebror Molinder hos grannpojken JOhannes... men det slutade med att alla 6 barnen lekte tillsammans hela dagen !  :)  som vanligt ! Anton had ehur som helst haft en trevlig kväll med Molinders i Junsele... och grabbsen hade somnat i lagom tid.. de var inte sååå trötta igår...  :)

Nu ska jag hä mig i sängen... för att vara pigg när jag kör till Övik imorrnbitti... hoppas vägen är OK bara...

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0