Dopdag !

Goafton gänget !

Idag har vi fått vara med på lilla Veras dop.. det var jättefint..

Sedan har vi vart hemma, Hampus har haft kompis Edwin här, sedan har vi såklart sett Sveriges brons-match.. & vilken match !  himmel vad bra den va!!  och vi fick en bronsmedalj, kung det !!

Ikväll va jag med om en mkt märklig händelse oxå... jag satt & kollade på Sommarkrysset, och så sjunger Christer Sjögren.. Lady Gagas "Bad Romance" och jag fick ståpäls på armarna... som sagt mkt märkligt...  :)  men jag måste medge att karln har en stark pipa.. 

Annars ikväll har det varit rena rama bullerbykänslan här i byn.. alla barnen har vart ute & spelat fotboll nu ikväll... jösses vad de skrattade kan jag säga..  :)

Imorrn är det packande som gäller... och förhoppningsvis få ungarna i säng tidigt !!  måndagmorron uppstigning MYCKET tidigt...  men så väntar oss MYCKET skoj sedan oxå !!  :)

Puss & Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0