Mysdag i Hjälta !

Helloooo!

Idag har vi vart hemmavid hela dagen.. skönt det oxå !  har även fått torkvindan på plats !  så nu hänger äntligen tvätten ute !

Annars har vi pysslat på med lite av varje... barnen har lekt & haft agilityuppvisníng här i byn med grannens hund... mkt underhållande !  :)  de tränade flera timmar med den snälla vovven som fann sig i det mesta...

Sedan har jag hjälpt Helena att plocka ihop 60 st stora gräshögar på lägdan...  skönt med lite arbete tycker jag !   ikväll har vi ännu en nattgäst... den här gången är det Anton som har en kompis här.. men snart så ska jag kasta dom i säng...  :)

Ikväll har vi även hittat ett mus-bo i en vedhög här i byn... så söta små nakna möss.. men ni behöver inte vara oroliga.. vi tog inte i dom.. och vi undvek att vara nära dom...  :)

åsså har vi hittat en gullig ödla, som numera bor i ett akvarium på vår altan.. vp har delad vårdnad med grannbarnen...  :)

Nä nu ska jag se till att kidsen lägger sig.. kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0