Skogsfärd & Trollskoj !

Hello vänner !

Mitt humör har inte vart det bästa nu på sistonde.. därav inget bloggande..

Men igår vände det lite, jag for med lillebror, mamma & Milo ut & plockade hjortron !  vilken härlig liten skogstripp det blev !  :)  jag skrattade så jag höll på & pinka på mig , tack lillebror för underhållningen...  hehe...

Idag har jag vart med mamma, & grabbarna på Trollskoj ! det var hur kul som helst , vi kom nyss hem, och jag har träffat så många gamla bekanta som man inte sett på år & dar... mkt trevligt !! imorrn ska vi ner en sväng på Laxis oxå är det tänkt... måste ju se Alcazar !!  favvosarna !!  tänk att de splittras nu....  trist !  vi lär nog åka hem efter de har spelat.. blir himla sent för mig som ska upp & jobba på lördagen...  men det är smällar man får ta helt enkelt !  :) nåån natt med mindre än 6 timmars sömn får man ju tåla ! tänk n'r barnen var små.. då kunde man ju klara sig på 4-5 timmars sömn... men icke nu kan jag säga !!  man blir ju bekväm ! & äldre...  :D

Nä nu ska jag gå & läsa min nyaste kung bok !!  John Ajvide Lindqvists nya " Lilla Stjärna"  det är för övrigt han som skrivit "Låt den rätte komma in"  han skriver underbart kusligt bra böcker !!
Imorrn har jag sooooooovmorgon !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0