Åh vad skoj med fotboll!!!

Goafton !

Men åhhhh vad skoj det var på matchen idag... !  vår ordinarie målis hade nackspärr, så jag hoppade in, hade glömt hur kul det va att stå i mål !!!  20 år sedan sist.. i RUIF Flickor-75... minns den tiden som igår... :)   och nu så stod jag en hel match igen då... och vet ni vad? det gick ju skitbra ! visst är man ringrostig som bara den.. men himmle vad skoj det va !!  hoppas på att få stå fler matcher....  känslan när man får kasta sig... hoppa.. och suga fast i bollen som kommer i hög fart... underbart !!! jag är lyrisk !!

Annars idag har ju grabbarnas kompisar varit här, de sov länge imorse oxå !  det trodde jag inte.. men alla 4 sov nog till klockan va 9:30 ! så idag har de lekt & myst... sedan skjutsade jag pojkarna till bussen de skulle ta hem till Junsele igen... hoppas på att träffa dom snart igen... go-pojka ! :)

Men vi får väl se till att ta en tripp till Junsele och hälsa på dom oxå!

Imorrn ska vi fixa & greja lite inför midsommarpartajet vi ska ha härhemma ! ska bli så mysigt !!

Nä nu ska jag lägga  mig & kolla på ett avsnitt av "Taggart" mkt bra serie !

Pösssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0