Födelsedagsfirande !

Hellloooooooo!

Idag har vi 2 stycken födelsdagsfiranden !  den ena är min lillebror som fyller hela 32 år.. sedan har vi granntjejen Jessica som fyller 9 år !

Först ut att gratta var min bror, så vi åkte upp på Skedom med present- 2 flaskor ekologiskt odlat rödtjut, i en fin vinhållare som jag hittade.. åsså en tjusig blombukett som jag gjorde till honom av mina egna blommor ... mkt fint !
Där fick vi gofika, och mysa lite med Milo & Lima !
Sedan ville Milo hänga med oss på Hampus träning, så det gjorde han, väl nere på risön så gick jag & Milo på liten prommis... ner till älven, bryggan, och kollade in lite fiskar !  sedan kollade vi på Hampus när han tränade... Milo han hejade på för fullt !  :)

Sedan var det dax för Anton & Thomas & åka till Långsele på Antons träning, då gick jag & Hampus & grattade Jessica... det blev en snabbis, eftersom alla barnen ville till oss & bada på en gång !  :)  så efter lite bad & stoj i poolen så är nog grabbarna rätt möra nu.... Jag ska själv göra kväll nu oxå.. så man är pigg på jobbet imorrn !
Imorrn kväll har Anton match på Risön 17:30... heja LAIF !
Nu har jag 4 arbetspass kvar till SEMESTERN ! tjohoooo !!!
Kram & pussiluss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0