Golfhelgen !

Tjingeling !!  i helgen har vi haft bangolf DM här i Sollefteå !  många människor, trevliga som tusan & ett hyffsat väder.. förutom att vi fick bryta en stund mitt iallt pga av stormen !  :)  grabbarna gick det rätt bra för oxå..  2:a & 3:e pris, så de fick en slant i sina plånböcker ! glada & nöjda efter helgen !

Vi har även hunnit med en sväng på marknaden.. inte alls mkt handlande.. endast killarna som handlat lite.

Igår bjöd mor & far på middag, superdupergott var det !!  och det var skoj vi va ett litet gäng som var där.. vi, bror m familj, samt min moster & hennes man !  himla trevligt !!  och såklart vräkte man i sig alldeles för mkt... och jag åt öven av ALLA efterrätter... Pannacotta... glass med nougatsås... och brorsans supergoda rabarber/blåbär/hallon paj med marängtäcke ! jesus så gott allt va..  :)

En riktigt lyckat "söndagsmiddag" !!  igårkväll kollade vi på BB-finalen !!  vad bra det va!!  Hampus hade gjort ett egenhändigt tillverkat plakat innan... " Heja Simon"  hehe.. så gulligt va det !  tur att Simon vann oxå !! fast jag gillade även Peter... med all sin negativitet...  :)

Nä nu ska jag göra kväll... har 4 tidiga mornar på jobbet framför mig... puss & gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0