Midsommarafton !!

Åh va skoj vi hade igår härhemma !!

Jag säger bara: vilket party !!  ;D  alla gäster dök upp vid 18 tiden, sedan käkade vi & hade supertrevligt , badade i poolen... spelade fotboll... sköt pilbåge... drack goda drinkar.. och surrade.. och en hel del singstar-battles hann vi med oxå !

Vi hade helt enkelt en superfin kväll tillsammans allihopa... vi blev 23 i slutändan... lagomt ..  :)  ju fler desto roligare som jag brukar säga !

Grabbarna somnade vid 03.... då hade jag städat undan det mesta oxå... i dag vaknade dom vid 12-13 tiden..  hehe... annars idag har jag städat... damsugit & torkat golv, nu snart ska vi upp till mamsen & papsen dit vi blivit bjudna på middag ! härligt !!

Thomas lillebror Jens är hos oss denna helgen oxå, det tycker grabbarna är jätteskoj !

Nä hörni... nu ska jag hoppa in i duschen tror jag... hoppas ni alla hade en fin gårdagskväll, och att ni får en fortsatt fin helg !  kram på er !


Kommentarer
Postat av: rebecca

det var jätte roligt och återigen tack för att jag fick komma! :D

2011-06-25 @ 18:07:09
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0