Midsommardagen !

Goafton...
Himmel vad jag är mätt nu.. har vart hos mor & far & blivit bjudna på supergod middag med mumsig efterrätt !!  Det var underbart att sitta ute i solen som sken så skööönt !
Efter lite lek med Milo & gos med Lima så for vi hemöver mot Hjälta igen... nu leker killarna med farbror Jens för fullt..  :) Jag håller på att tvätta bort lite av högen som blivit under dessa dagar...  Imorrn får vi se vad dagen har att bjuda på... nåt skoj kanske? vi får helt enkelt se vad vi hittar på !
Hoppas på en tidigare kväll än vad det blev inatt....  jag känne rmig lite trött faktiskt !
Puss & Good Bye !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hörredu kära Victoria! Jag tog inte i över huvud taget. Ska förklara för dig ett och annat nu. Jag har under dem senaste veckorna och särskilt igår tänkt på hur gullig du är och omtänksam! Och att du har en sån otroligt härlig personlighet och din personlighet gör dig till min DUNDER coola stor kusse! Tyck om dig ska du veta! KRAM. <3

2011-06-25 @ 23:19:01
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0