Övernattning & Flottfärd !

Hallojsan vänner !

Nu känner jag mig totalt slutkörd... men på ett bra vis !  :)

Gårdagens äventyr tog verkligen på krafterna... först var det flottfärd.. och jag rodde årorna som en tooook !!!  så idag känns det i armarna ...  :)  men ett bra träningspass !

Efter en härlig färd, så stannade vi vid Notön, för att äta... vi var närmare 30 pers , så det var skoj !

Sedan var det iväg till skolan för att förbereda nattens äventyr...  14 stycken kids & jag & Katrin... gick hur bra som helst det !  de uppförde sig exemplariskt ! finaste 3:orna i stan !   vi kollade på film, det spelades en hel del fotboll... åsså lite bus..  :)  kan säga att de sista somnade vid 01:45... och den första vaknade 04:15...och jag vaknade varje kvart typ däremellan, så det har inte blivit någe sova av !  :) jag känner mig lite bakis, fast jag inte druckit något... kan det vara sömnbristen som tränger sig på?  :D

Man är ju liksom inte van att vara vaken halva nätterna & vakna tidigt...  herreguuud vad de som har småbebisar gör det bra som inte får sova något heller... all my respect to you !! :)

Men hursomhaver så hade vi en superskojig kväll & natt !

Ikväll är vi bjudna på grillfest uppe i Långsele... min moster har bjudit in halva släkten på grillning.. ska bli skoj, jag har bakat 2 fina tårtor till efterrrätt !!

Frågan är hur länge jag orkar vara vaken...

Nä nu ska jag hoppa in i duschen !

Ha det gott allesammans !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0