Party !

Ja mina vänner ! igår gjorde jag premiär på partajande, efter ca 7 vita år !  :)  vi hade klassåterträff , 20 år sedan vi gick ut 9:an.. och min bästaste Åsa kom hit oxå från S-vall & sov över, herreminje vad skoj vi hade igår !!!  klassträffen var heeeeelt fantastisk ! så roligt att träffa på alla gamla klassisar & snacka & äta gott, och dansa !  Ojojojoj vad vi dansade... har inte dansat så här på 10 år.. roligt som tusan !  vi var sist ut från dansgolvet oxå !  nöjda,trötta men superglada efter en superkul kväll, somnade vi vid 3:30 snåret... kan inte minnas sist jag var vaken så länge... och ändå var vi pigga & alerta imorse !

Ikväll har vi tagit en cykeltur till Långsele oxå ! vi passade på att cykla 1,4 mil som det är ... när det var så fint väder, det var jättehärligt ! och Anton fick en rejäl uppvärmning innan hans fotbollsträning började...  ojoj ! men vi tyckte alla 4 att det var en bra cykeltur... men klart det blev jobbigt sista biten hem...  :)

Nu ska jag sussa... rätt trött nu då...  ska jobba 7-16  imorrn, sedan ska jag möta upp familjen på marknadsmässan ! kul & kolla runt där lite.. ha det gott mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0