Födelsedagsfirande i förväg !

Gokväll!

Ikväll har vi vart hos mina småkusiner-Nathalie & Lucas, och firat deras respektive födelsedagr som är i antågande.. Lucas blir 15 imorrn, & Natta fyller 17 nästa söndag.. mina småkussar blir stora..  gullavärld.. tiden går fort !

Hursomhelst, så fick de pengar, samt att Hampus hade gjort örhängen till Nathalie..så sött ! han gillar henne...  <3 

Vi har haft en supermysig kväll hemma hos Näslunds... alltid trevligt att vara där & surra ! och en massa gott fika... mums !

Annars idag har jag jobbat.. nu är min jobbhelg snart slut.. ska bara jobba kväll imorrn nu, sedan är jag ledig i 3 !! dagar ! wohooo!

då blir det mys med kidsen ! tisdag ska vi åka på paradisbadet i Övik, hade hoppats på att någon av våra vänner hade velat/kunnat följa oxå.. men alla verkar sjuka.. är det NÅGON annan som ska dit? vore ju skoj & se några kända ansikten på badet !

Onsdag ska vi till sjukgymnasten med Antons fotproblematik.. får vi höra vad sjukgymnsten säger... sedan ska jag skjutsa honom till sin farmor i Sundsvall, där han ska hälsa på tills på lördag.. kommer att sakna Anton oerhört dessa få dagar.. men huvudsaken är att han får en fin tid med farmor.. de ses ju inte så ofta.. Hampus är lite för hemma-kär för att v¨åga fara iväg... det kommer nog när han blir lite större, då får han oxå fara & hälsa på !  :)

Men på torsdag ska jag & Hampus hämta Milo på dagis, sedan ska vi fara & åka pulka & grilla lite ! sedan ville Hampus sova över hos mormor & morfar på torsdagnatt, så det skulle han få göra !

så nog lär denna sportlovsvecka bara swisha förbi... vi kommer att ha det finfint !  och imorrn ska jag få klippa mig... ÄNTLIGEN ! bildbevis kommer...
kram & natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0