Jobbjobbjobb...

Hellooo vänner !

Nu är jag nyss hemkommen från en rätt bra kväll på jobbet...dagen har flutit på helt OK...

I morse sov jag ända till klockan 10 ! sedan tog jag det faktisk rätt lugnt.. fram tills 12, då for jag & kastade multum med papper & kartonger i pappersinsamlingen.. sedan blev det en snabb sväng till Hampus för att ge han en liten puss innnan jag skulle på jobbet, han hade det superskojsigt hos mormor & morfar han ! han & min pappa höll på att baka småkakor..  :)

Har pratat med Anton ett par gånger idag oxå, och han hade vart ute därborta i S-vall & lekt med sina småkusiner, Alex & Tindra, de hade åkt bob .

Nu var han inne & myste med sin farmor.. åhhh vad jag saknar mina smågrisar... får inte träffa Hampus först imorrnkväll klockan 21, och Anton kommer inte hem först vid 18  på söndag med bussen... men då ska ja kramas med dom !!!  :)

Nu blir det lite slappa i soffan.. sedan soooova ! upp tidigt imorrn... 5:30... huvva !

Men förresten, vilken otroligt hemsk händelse vi har hört om i Japan.. ännu en tsunami.. 8,8 på richterskalan... massvis med döda, över 80.000 personer som är försvunna... frukatnsvärt för de människor som är drabbade... jag tänker på dom.... och dessa gånger är jag så otroligt glad över att jag är Världsförälder... jag ger 100:- varje månad, till Unicef, och varje gång det händer något, ex, tsunamis, jordbävningar... då skickar Unicef hjälp.. och jag vet att pengarna hjälper till i dessa krisområden !

Hoppas att de får det så bra som det bara går därborta i Japan nu...

Kram & ta hand om er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0