Måndag !

God förmiddag på er alla !

Nu så är lovet slut .. och nu gäller det att komma igång med vardagen igen.. kan säga att grabbsen INTE va speciellt pigga på att kliva upp klockan 07:00 imorse..  :)

men det brukar ju gå snabbt att komma in i vardagen igen... kanske är de lite trötta ikväll, men då blir det tidig läggning.. och så imorrn är de inne i rutinerna igen !

Äntligen fick vi hem Anton igår oxå! han har haft ett superskoj lov hos farmor i S-vall , bra det !

Tror att killarna har saknat varandra liiite oxå.. Hampus var så glad över att Anton kommit hem.. han fick även en present av Anton.. han hade köpt en jättefin t-tröja till lilllebror... gulleAnton..:)

Men trots frånvaron från varandra, så började gnabbet telativt snabbt igårkväll...  kan bero på att de var trötta oxå.. men ändå..  :)

I helgen har jag jobbat... men vi har ju hunnit med att se Mellofinalen oxå ! och såklart, vann rätt låt !  Sverige kan inte skicka en bättre låt eller artist... söt pojke.. bra låt... kan bara bli succe ! och nej, jag har inte blivit "gubbsjuk" men att tycka Eric Saade är söt, det tycker väl alla eller?  :D

bruna ögon, brunt hår, en 15 år yngre Thomas liksom.. så det är ju med Thomas jag ser likheterna ju !  :D  hehe, nä skämt åsido...  hursomhelst så va mellofestivalen bra !

Sedan kollar jag ju på Big Brother- ja, jag vet... jag är en sucker för dessa dokusåpor... men vilka fantastiska människor det är med i dessa program... herreguuud !  min favvo i år är Gurkan... han påminner så mkt om min kusin Magnus i Östersund !  :) störtskön !

Nu börjar man ju känna hopp om livet oxå... solen börjar titta fram ! så skönt ute mitt på dagarna ! idag efter skolan, Hampus ska ha med en kompis hem, då ska vi grilla på vår fina grillplats som Thomas byggde ! härligt !

Nä nu ska jag ta & snart fara en sväng på stan.. ska inhandla jeans  & ny rygga till Anton, och en ny pyjamas till Hampus ! skulle behöva en ny bh själv oxå- men nackdelen med att ha lite större byst.. är ju att det är så j-vla svårt & hitta nya bra bh:ar ! finns ju huuuur många A-B-C kupor som helst att välja mellan... men från D så är det inte kul att hitta nån...och vad är det för skit att det är stålbågar på alla bh:ar?  jag vill INTE ha med stålbågar ! jaja, får väl se om jag hittar nån...

Så, nu ska jag sluta.

Hoppas att ni alla får en härlig dag ! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0