Sjukling...

Hejsan vänner!

Idag har vi en liten sjuk kille här hemma... Anton vaknade med 38 graders feber imorse, så T ringde mig på jobbet & vi bestämde att han skulle vara hemma... under dagen så steg febern till 40 grader.. stackarn..  :(

han har vart hyffsat nok idag.. mest legat & sovit... själv har jag jobbat hela dagen, mina underbara föräldrar hämtade Hampus och tog med honom & Milo & for & fikade ! sedan vart vi bjudna på middag , som jag sedan fick med mig hem till T & Anton som var hemma.. snälla mamma & pappa.. love you..  <3

Nu har Thomas vabbat idag, jag ska vabba imorrn, eftersom T jobbar dag imorrn..

Nu så ska jag lägga mig & soffan & bara slappa.. gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0