Underbar dag !!

Hellooo vänner !

Åhhhhh sikken härlig dag vi har haft idag !

både Thomas & jag hade tur.. vi slutade tidigt, så direkt efter vi hämtat barnen+kompis på skolan, så for vi hemåt för att fixa en superbra grillplats härhemma just för såna här fantastiska dagar !

det blev grillkorv & pinnbröd & varm choklad med grädde i solen.. underbart !
Vi passade på att vara ute & njuta av det härliga vädret ända tills det blev nästan mörkt.. sedan var det till att gå in i huset.. fixa läxor..middag... åsså har jag bakat semlebullar & lagt i frysen ! nu så har jag massa semlisar jag kan bjuda på längre fram...  :)

Imorrn så har jag bytt skift, så jag jobbar kväll.. känns helt OK ! får ju både skjutsa kidsen på skolan, & skjutsa Anton till trumträningen på f.m. åsså hinner jag med att hämta dom från skolan oxå innan det är dax att göra några timmar på jobbet ! däremellan skjutsandet ska jag träna lite tänkte jag !  ska ta en låååångprommis, om vädret är lika fint som idag, sedan blir det nog in på gymet en sväng..

Nä nu ska jag lägga mig & läsa lite... & vänta in att klockan blir 22:00.. så jag får kolla på galningarna i årets upplaga av "Big Brother" hehe... tänk att det är så fantastiskt intressant att se hur människor beter sig...  :)
Puss & kram & gonatt  på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0