Fredagsmyyyyyys !

Hellooooo friends !

Idag har jag faktiskt börjat gå ordentligt på min fot ! fantastiskt !  :)  det gör fortfarande ont.. men inte som det gjorde i går...

Annars idag så har jag vart till frissan med Anton..och himmel vad fint det blev !!  han ser ut som en 13 åring !!  ser så vuxen ut.. min lilla kille... mammas hjärtegull..  <3

han blev verkligen supernöjd !!

Ikväll har Madde & grabbarna vart här på fika.. vi hade en liten frisörstudio oxå må ni tro !  3 av hennes killar blev friserade.. sedan så trimmade hon mina sidor oxå ! alla blev jättefina !  :D  imorrn ska vi på loppis en sväng i Långsele..sedan ska Anton på en klasskompis flyttfest.. de kommer nog ha en superkväll !!  Hampus skall få hit kompisen Elias som ska sova över här imorrn oxå ! vi ser framemot en skojsig lördag !  Ha det gott alla vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0