Friday !

Ledig daag idag då.... inför jobbarhelgen ! jag gillar ju faktiskt mitt jobb då.. så jag ser fram emot en givande arbetshelg med fina arbetskamrater & gulliga gamlingar !  :)

Annars idag- kompisar har hängt på grabbsen hem efter skolan.. jag har pysslat en hel hög med födelsdagskort..  :)  har ju några som fyller år i maj månad ! varav en av dom är MOI !  på måndag, för er som vill komma & fika gofika...  :)

sedan har jag ju faktiskt vart ute på min dagliga stavpromenix...  idag vart det bara 4 km dock.. mest för att jag har träningsvärk..tänkte jag skulle gå bort den.. funkade icke kan jag meddela.. hehe..

Inför mellofestivalen imorgonkväll, här kommer mina topp 3 förhandstips: Sweden !  Russia ! Ireland ! så. där har ni dom, inte i inbördes ordning i placering... men vi kan ju hoppas att Saade tar hem det ... men det lär ju icke bli så.. rysslands pojke är ju riktigt bra... men irlands tvillingar... det är en klass för sig !  :) vi får se om jag får något rätt imorrn..  :)

Nu ska jag strax gå till bädden... undra när mina killar ska lägga sig ikväll då?  förhoppningsvis innnan midnatt...  :D

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0