Soooldagar !

Igår jobbade jag kväll, & T var på nån sorts utvecklingsdag med jobbet i K-fors.. som tur är har vi snälla vänenr som agerar skolskjuts & barnvakt under eftermiddagen ! Tack snälla Madde !

I morse hade vi tur att få hjälp med skolskjuts av snälla pappsen ... <3

Sedan slutade jag redan klockan 14 idag, så jag har fått en massa sooool ! passade på att rensa lite i rabatterna här hemma.. men snacka om att det ser fruktansvärt tomt ut nu på min altan... har inte riktigt haft råd att köpa på mig nya blomlådor & blomjord & penseer... tur jag fyller år snart..  :D

Sedan har jag kommit på att jag skulle behöva nya träningstights oxå ! enbart för att jag såg att min fina granne & vän, som jag förövrigt har promenixat hela hjältaskogen runt med, ca 6 km, hon hade inhandlat nya & de var sååå snygga !

Helena & jag har inlett ett träningskontrakt med varann.. vi ska träna järnet nu !!  :) sedan hr jag kommit igång med pilatesen igen oxå... härligt !!

Annars idag.. har Hampus haft Viktor här, så de har lekt som tusan !

Imorrn är jag ledig ! wohoooooo! ska faktiskt bara ta det lugnt.. tror jag..  :)

sitta i ( förhoppningsvis) solen & läsa.. träna... efter skolan ska jag & grabbsen på bibblan & lämna tillbaks & låna nya böcker ! bibblan är en av mina favvoplatser... och har alltid varit.. har eventuellt lovat grabbsen varsin mjukglass oxå.. om det är väder för det alltså..

Nu ska jag stoppa killarna i säng.. de har vart så duktiga & gjort hela veckans läxor ikväll !

så jag lovade dom att vara vaken lite extra & se på favvoprogrammet på tvn.. :)

Puss & Kram på er mina vänner...


Kommentarer
Postat av: Fadern

Big B.????

2011-05-11 @ 00:32:04
Postat av: Vickan

Men pappa ! inte skulle väl grabbsen få se Big B eller ! :) nä, de kollade på ett barnprogram igårkväll..

2011-05-11 @ 09:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0