Uppbyggande dag !

Hellooo friends !

Dagen som varit har vart väldans bra må jag säga !

Började imorse med att fara upp på sopstation med resterande skräpet.. 1 stycke full släpvagn, men nu så är det fäärdigkastat på ett bra tag.. iallfall tills höstens förråds-genomgång..  :)

Sedan hem, tokstädat lite.. eller, ja ganska mycket..  :)

Efter skolan, var det dax för Antons utvecklingssamtal.. vi skulle få reda på hans resultat från de nationella proven de haft.. 15 st prov har 3:orna haft nu de senaste veckorna.. tufft..

Men vår son, hade gjort fantstiskt bra ifrån sig ! alla rätt på nästan alla prov ! man blir ju stolt må jag säga !  fick veta att han har lätt för sig i skolan.. tur det. det hade INTE jag..

Så, allt gick bra på samtalet , nöjd & glad son- nöjda glada föräldrar !!  :)

Åsså sedan fick vi med oss Elliot - en kompis till killarna med oss hem idag.. så det har varit full fart in the house ! skojskoj !

Medans barnen har lekt & roat sig, så har jag roat mig med att baka.. det var så länge sedan jag bakade tycker jag.. så idag blev det: Snickerskakor.. chokladmuffins med hackad vit choklad... Havrekyssar.... och Citronmuffins !  så nu har jag fyllt på frysen tills jag fyller år !

Jag har även hunnit med ett skönt träningspass med stavarna ute i vår underbara skog ! det är ju för härligt ute i skogarna nu !!

Nu har T åkt på sin jobbarhelg, och jag & barnen är lediga heeeela helgen !! wohoooo!!

Morgondagen har vi absolut ingenting inplanerat... förutom ett besök upp på Övergårdsdagarna.. om vi får med oss någe sällskap kanske??  :)

Nä nu ska jag invänta BB !!

Puss & Kram & ha en underbar helg på er alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0