Vilken härlig födelsedag !

Hurra hurra för mig idag !  :)  Idag firar jag min 36:e födelsedag ! känns härligt det !

Vi har sett Hampus 1:a match för året, vinst med 4-3 efter en mkt rafflande match ! heja Hajarna !!

Efter matchen for vi hem & dukade fram fika ! fick sedan besök av mor & far, som jag fick alldeles för mkt pengar av, TACK ! skall ner imorrn & kolla tatueringarna... ev köpa blommor.. kanske nåt klädesplagg... love u mamma & pappa !  sen kom Madde & barnen, min moster & hennes man, fick fina blommor av dem.. tack !  åsså kom grannarna med en fin blomma !  mina älsklingar kom med fina presenter först av alla idag.. de hade handlat själva..  sötnosarna.. en fin sten & en äggklocka !  :)  sedan fick jag även nya träningakläder,Puma, av dom ! gullisarna..  <3 

Åh herreguuud hörni ! på onsdag ska jag spela första korpmatchen !  hehe.. kommer bli en riktig upplevelse !  :D

Nä, nu är jag trött må ni tro...
Imorrn ska vi gratta Loke, & se Antons premiärmatch ! skojskoj !!
Tack alla som gjort min dag till den finaste !
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0