Guldhelgen !

Hellojsan !

Vilken underbart skojig,hektisk,& fullständigt superrolig helg vi har haft i handbollens tecken !!

Har fått 9 timmars sömn sedan fredags.. men det är det helt klart värt !! :)

Det blev en riktigt lyckad cup, med superinsatser från våra duktiga handbollsbarn ! det blev guld i 3 olika åldersklasser, Våra C-pojkar tog guld, Våra D-pojkar tog guld, och våra minsta E-pojkar vann varenda en av deras matcher i aktivitetsserien, så vi kan ju säga att de vann guld oxå ! våra 03:or var t.o.m så pass bra att det kom klagomål från vissa andra föreningar som var där... vi fick göra om spelschemat mitt i turneringen, för inga ville möta våra 03 pojkar.. de var helt enkelt för bra.. :)  men till slut så ordnade saker & ting upp sig... puh ! våra pojkar fick spela sina matcher tillslut. trots att de vann storslaget över de gästande lagen.. :)

Anton har kämpat som en tok i helgen... hela 12 matcher har han hunnit med... eftersom han även fick spela i den högre åldersklassen, så han är rätt mör nu.. :)  även Hampus har fått spela med de äldre, så han fick spela sammalagt 7 matcher i helgen, även han är hyffsat seg idag.. men de är lyckliga över att helgen blivit så himla rolig!!

Nä hörni.. nu ska jag fixa iordning mig så gott det går innan jag går på kvällspasset på jobbet !

Imorrn vankas 4-årskalas ! Milo fyller år !!  hurrahurrahurra !!!

Kramen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0