Massa handboll nu då.. :)

Hallojsan !

Nu var det flera dagar sedan jag skrivit något - igen ! :)

Men jag har ju mina orsaker till att bloggen vacklar lite under vinterhalvåret... :)  kan skriva ett litet veckoschema så får ni se vad vi pysslar med under dagarna & kvällarna...

Måndag:jobb,handbollsträning E-P 18-19:30..badminton 19:30-20:30..

Tisdag:ledig-städar( så gott det går,tvättar,bakar..) handbollsträning C-P 17:30-18:45

Onsdag: jobb,handbollsträning D-P 18:15-20:00
Torsdag: begravning av mormor,handbollsträning C-P 18:10-19:45
Fredag: jobb,handbollsträning E-P 17-18:30...
Lördag: handbollsträning D-P 10:30-12
Söndag: handbollsträning C-P 18-19:30....

Ja just det ja..vi jobbar båda två härhemma heltid oxå ! :) sedan går en hel del av ledig tid till att ordna allt pappersgöra som har med handbollen att göra oxå... MEN jag klagar inte !!  allt detta jobb vi gör med handbollen, är ENDAST KUL som tusan ! bara så ni vet !
Och allt detta jobb med kidsen ger så himla mkt tillbaka så ni kan inte fatta... det är helt underbart att jobba med ungarna !
Och vilka fina resultat klubben har nu dessutom... i lördags var vi på cup i Hudik med 03:orna, och de vann ALLA matcher ! och gjorde dessutom över 60 ! mål på 4 matcher... det ni !
Även våra 01:or vann ALLA deras matcher... 9 matcher, 9 vinster !  sanslöst duktiga killar vi har alltså !
Och i söndags for Anton med storkillarna i C-P till Härnösand, och även där vann SHK sina 2 matcher !  tjohooooo!
Nu väntar några fler cuper framöver... i mitten av december är det Ramvik 2 dagar, sedan i januari är det stoooor cup i Falun, dit vi ska åka med våra 01:or, 3 dagar full med handboll ! lovely !  och inte nog med det... 3 /12 börjar ju handbolls VM på tv oxå !!!

Imorrn är jag ledig då.. ska försöka mig på lite julgotta-bak... åsså fixa & dona lite härhemma... fick hjälp av mor & far igår & idag att sätta ljusslinga på altanen, samt på körsbärsträdet .. åsså har jag fått en fin tomte som ligger & vilar i en måne, som hänger från taket ute och lyser jättevackert.. ... superfint !tack snälla mams & paps-- vad gjorde vi utan er? puss  <3

Så morgondagen får bli en pyssel & bakdag tror jag !!
åsså lite handbollsträning på det då... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0