En UNDERBAR helg !

Goafton mina älskade vänner !

Nu känner jag mig sådär härligt nöjd med det mesta igen.. :) Även fast jag lagt ett överjävligt schema dessa veckor.. jobbar 10 av 11 dagar.. så känns det OK .. det är sådana här dagar som vi haft som gör att man orkar.. som igår, då hade jag ju turen att iallfall sluta 12.. for då sedan & hämtade lillen-eller lillen & lillen.. han blir 8 år.. :)  men kommer alltd vara "lillen" hihi.. sedan efter Anton slutat 13:30 så mötte vi upp dom på fredagsfika på Shell Remsle ! så tillsammans med kusin Milo så fick vi en fin & mysig stund där !

Sedan vid 16 hämtade vi Antons allra bästaste Erik Molinder som kom med bussen från Junsele och skulle sova över här, och eftersom Anton fick en sovaöverkompis, skulle ju såklart Hampus oxå få det ! så Loke hämtades oxå efter Hampus träning ! så alla barnen & även vi hade en superkväll med massa snacks & dricka ! fredagsmys helt enkelt.. :)

Idag var det till att kliva upp i ottan-läs 7:30.. :)  för att fixa ordning inför Antons matcher som han skulle spela med "de stora killarna " 98/99:orna.. Sollefteå vann båda matcherna ! wohooo!! så vi var på Valla allihopa mellan 10-14, men mellan matcherna, så hann jag & småkillarna även med en sväng ner på Konsum, som det visade sig hade nån sorts "barndag" där de gav bort massa saker till alla kids, så Hampus & Loke fick varsin sagobok & varsin mjukisdjur & glass, gissa om de var nöjda & belåtna? :D

Ikväll efter hemskjutsning av Loke, skulle jag & Hampus skjutsa Anton & Erik tillbaks till Junsele, för inatt ska de sova där.. :)  kvalitetstid kallas det ! få ut så mkt av helgen tillsammans...

I höjd med Resele ringde Eriks mamma, Bästaste Linda, och frågade om inte jag & Hampus ville köka middag med dom? åh guuud då blir man glad i hjärtat...  <3  väl framme i Junsele, vid 17, bjöds vi på myspys & underbart trevligt sällskap & supergoooood mat, vi kom inte hem först vid 21.. så himla trevligt alltså !  det är sådana här spontana möten som oftast blir de bästa !jag fick t.o.m med mig en matlåda hem till jobbet imorrn.. gulliga finaste Linda Molinder-lillhjärtat mitt.. <3

nu hemma i tyst hus.. Hampus somnade framför tv:n.. totalt slutkörd & supernöjd efter dessa dagarna.. jag har städat upp efter 4 barnshärjningen härhemma.. tvättat..diskat.. nu sitter jag bara & njuter av tillvaron.. förnöjsam tror jag visst det kallas.. :)

Imorrn kväll jobb som sagt.. innan dess tänkte väl jag & Hampus hinna med en sväng bort med cykeln på Skedom.. nu lägger mina ögon snart igen sig.. puss & gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0