Helgslut !

Hellooooo !

Så var denna helgen slut... jämarns trist det..

Men men, bara att ladda om för ny arbetsvecka !

I helgen har det vart höstmarknaden... så dit cyklade vi såklart & kollade.. men inget inhandlades, förutom ätbart.. :)  eftersom vi lever väldigt snålt nu ska ni veta... så får det bli tills vi fått det andra huset sålt ... så är det bara. Men det funkar.

Annars i helgen har det vart handboll såklart, även hunnit med att träffa våra nära & kära en massa, det är så härligt att bo så nära varandra nu !

Igår morse fick jag hem 25 kg köttfärs som jag vägde & packade till mina päron & till lillebror... vi delade på hela lasset, härligt att ha massa färs i frysen !  imorse stekte jag en hel hög med biffar av nåt kilo oxå ! så det blir nog biff till middag här idag när jag är på jobbet kan jag tro.. :)

Nu måste jag leta reda på vinterjackor... hur nu det ska gå i röran i förråden... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0