Underbara helg !

Så underbart det kan vara med helg... första helgen dessutom jag är ledig efter vi flyttat in i nya huset ! :)

Idag har vi sovit länge.. sedan var det handbollsträning för Anton, efter den visade det sig att han & 5 andra 01:or blev uttagna till att spela match med -99:orna !  gissa om han blev glad !!  så idag skjutsade vi en mkt nervös 10 åring till match med 12-13 åringarna !  jag tror banne mig han växte minst en meter efter den matchen !  för våra 01:or gjorde skitbra ifrån sig på matchen ! vad mkt det betyder för dessa killar att få spla med "storkillarna" och visa att de oxå hänger med dem !

Sollefteå vann matchen med 15-7 !  hejaheja !! så nu är Anton inbjuden till att träna med dessa storkillar när han vill !  så imorrn ska han på deras träning... han är tok-taggad !!

Vi har även hunnit med en cykeltur bort på marknaden... langos hanns även med ! :)

Imorrn ska vi dit en längre stund !

Annars ikväll har vi haft kompisar till pojkarna här..jag bakade lite go-muffins som jag for upp till Långsele med, då mina älskade kusiner är hemma från Östersund, och så fick jag se Yasmines fina mage oxå... :)  snart blir det bebis i släkten igen !! härligt!!  efter fikastund med moster,kusiner och Yasmine & Jonas, så for jag hemöver igen... svängde in en sväng till mor & far oxå, och där fick jag mig en supergod kantarelltoast !  mumma !! nu myser vi hemmavid... njuter av lugnet...

Snart dax att kasta kidsen i säng tror jag ... undra vad de säger om det ? :D

Imorrnbitti får jag 25 kg köttfärs.. så då vet jag vad jag har att göra imorrnförmiddag ! packa färs.. :)

Nä nu ska jag lägga mig & kolla på nån bra serie tror jag... puss & kram !


Kommentarer
Postat av: Puma Annica

Jäklar va kul för Anton att han får spela med dom äldre. Ett bevis på att han är mycket duktig :)..



Ha en bra dag.. Kram

2011-10-17 @ 08:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0