One day off...

Goderafton vänner !

Så skönt att vara ledig... bara för en dag, men ändå ! :) har riktiga hästpass dessa 2 veckor... jobbar 12 av 14 dagar... :) härligt det ! :D

Jaja, hursomhelst så har denna lediga dag vart kanoners ! Ledigheten började redan igår klockan 13, då cyklade jag hemmåt, för att sedan träffa Hampus & hans kompis Noak som var härhemma, sedan när Anton kom hem från skolan så skjutsade jag honom till Junsele & till sin bästa kompis, Erik .. Så roligt att de fortfarande håller kontinuerlig kontakt trots att Erik flyttade för ett par år sedan.. :)
Ja, efter att ha lämnat av Anton där, så for jag hemöver för att spendera kvällen med Hampus, vi spelade massa kort, och myste !
Imorse så började jag & Hampus att rensa ut en massa leksaker & annat till Loppisen som grabbsen skall ha med mamma 5 maj på Knytpunkten i Långsele... hoppas de får sälja massor !
Vi fick ihop ett antal lådor med prylar, och mer lär vi hinna få till !
Vid 12 tiden blev vi bjudna upp till Linda, Eriks mamma, ringde & bjöd oss på lunch & fika i Junsele klockan 14:30 ! härligt! så skoj att sitta & surra med henne... och barnen fick busa lite.. :)
Vi blev kvar i Junsele några timmar.. sedan kom vi hem igen vid 18 tiden, Anton hade haft superkul med Erik-- nu dröjer det inte så länge tills de ses igen för Erik kommer hit till oss en sväng på tisdagkväll! :)

Just nu har grabbarna en kompis här.. och jag har nyss stekt pankisar till dom.. :) fullt normalt att steka pannkakor klockan 23 va?....
Jaja, imorrn väntar kvällsjobb...
See u !
Vickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0