Härlig helg !

Godmorgon på er ! :)
Strax iväg på jobbet.. jobbar kortdag, endast till 13, sedan skall jag snabbt iväg & inhandla en Alla <3 dag present till kidsen.. det är ju imorrn det !:)
Efter Anton slutat idag ska jag & Hampus till skolan & åka lite skrillor hade vi tänkt !

Annars har vi handboll ikväll i vanlig ordning...
 
Den här helgen har vart suuuuper ! I lördags så var vi på badhuset med Hampus kompis William, sedan var vi bjudna på Pizzerian av mina underbara föräldrar, de bjöd både vår & brorsans familj... fina mamma & pappa.. love u.. <3

I går var det en helt makalöst fin dag... solen sken, och det var superhärligt väder, Hampus var hos William, jag & Anton vi tog en långprommis i solskenet sedan svängde vi in till mor & far... där blev Anton kvar medans jag for & hämtade Hampus på e.m, och Anton har nu lärt sig sy på maskin !!  och han tyckte det var jättekul !!  duktiga killen... nu kan han ju lära mig ! :)
Kvällen vart underbar, med först supergod middag med lillebror & familj hos mamma & pappa, barnen lekte & hade myspys, mkt trevligt !
Efter middagen for vi till Annah & Stefan för att fira Annah som fyller år, en väldans trevlig kväll måste jag säga !

Nä nu måste jag snabbt kasta mig i duschen innan jobbet ! puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0