Vinter-vår-mittemellan?

Goafton !

Ja hörni, det här vädret blir man inte klok på.. :) kallt som f*n flera dagar... sedan helt plötsligt "varmt".. och snö.. jaja, snart är vintern ett minne blott... tack gode gud för det.. jag är ingen större älskare av vintern jag... visst, det är fint med snö & allt, men jag gillart inte...vill ha vår nu !

Ja, sedan i helgen vad har vi haft för oss? jobbat... handbollen.. Anton har vart hängig & ont i halsen och vart hemma från skolan mån-tis... Hampus fick även han stanna hemma idag, för efter handbollen igår blev han jättehängig.. huvudvärk & ont i kroppen...men som tur va så vart det inget mer än det... så nu i eftermiddag har jag faktiskt vart en sväng på badet med han & William- denna William.. :)  de sitter ihop som ler & långhalm just nu tror jag... ringer... sms.. och håller sams, exakt hela tiden ! otroilgt !! efter den lilla badstunden fick Hampus stanna hos W & käka middag & leka en stund... och Hampus är fortfarande helt OK ingen mera huvudvärk eller feber, så imorrn blir det skola för honom ! :)

Anton , han ser fortfarande inte så kry ut.. vi får se hur han mår imorrnbitti... jag jobbar kväll imorrn jag, sedan tor-fre.. sedan ledig helg ! En vän fyller år på lördag, får se om vi åker dit en sväng... lilla Annah... <3

Fick en överraskning ikväll när jag hade hämtat H hos William oxå... en vacker bukett med tulipaner stod på bordet... då hade mamma & pappa vart hit med dem... gulliga dom !! <3  barnen fick lite skraplotter oxå.. som Hampus vann 110:- & Anton vann 75 :-  tur de har !!! :D


Och mera överraskningar... vilken tur man har som har så fina vänner i Övik... vi ska ju på hockeymatch nästa lördag, och hade tänkt sova på hotell lör-sön så vi kunde fara & bada med kidsen innnan hemförd på söndag.. men så var alla hotell fullbokade.. :( MEN så kommer fina vänner & säger att vi kunde få låna deras hus.. endast 4 km från Arenan... :D sådant gör en lycklig !! så nu blir det hockey med övernattning & bad nästa helg ! ungarna lär bli aslyckliga !!

tack snälla Mariana !! <3

Nä nu blir det lite läsa... Liza Marklunds " Du gamla du fria.." puss & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0