Härliga vinterdagar !

Goafton !

Idag efter jobbet så hämtade jag lillen sedan ställde vi bara av bilen hemmavid, snabbt som ögat spände Hampus på sig skidorna ! och så for vi ut på en tur i snöovädret ! :)  Hampus stakade på ordentligt så jag fick halvspringa-bra träning ! :)  vi åkte en sväng bort mot Skedom, så mötte brodern med Milo & Lima upp oss på halva vägen, så gick vi tillsammans bort till mor & far en kortis... vid 3 tiden åkte vi vidare mot Antons skola, för lite mera skridskoåkning på deras jättefina isbana ! verkligen underbart att ha en bana så nära vårt hem ! Anton & Hampus åkte i ett antal timmar ! T var kvar medans jag gick hemåt för att fixa middag, vi har lite "fredagsmys" ikväll, eftersom vi jobbar helgen båda två... så idag blev det fläskfile,härliga ugnsbakade potatisklyftor, mumsigt vitlök/gräslöksbröd ugnsgratinerat såklart..samt en liten sallad och en kall mango/sweetchilisås. och till handbollsmatchen, popcorn & läsk ! :) synd att Sverige förlorade bara... :( men, vi är ju vidare till 3 nya matcher , nu får de skärpa upp sig, för nu väntar Danmark & Polen... ruggigt... men spännande !!

Imorrn jobbar jag kväll..sedan lördagkväll... och heldag/kväll på söndag... phuuuuu....

Jaja, vi ses när jag har ett liv igen hörni ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0