Jobbjobbjobb

Ja, nu har jag snart jobbat helgen.. har bara imorgon till 12... sedan ledig 2 dagar ! underbart !

Har vart rätt tungt i helgen.. både i huvud & kroppen...

Annars idag, slutade 16, hämtade skrillor hos goda vänner , som Anton skall få , sån tur att jag hittade åt dem ! skolan ska börja åka på tisdag.. :) Tack snälla Bitte & Jörgen att ni sökte & fann ! :)

sedan for jag & hämtade upp Hampus som varit hos mina päron idag, lekt med Milo, myst... och bara haft en härlig dag med mormor & morfar ! Anton han for till Ramvik i morse med C-Pojkarna, han fick spela 2 matcher med dem idag,, han vart superglad som vanligt !  han gjorde riktigt bra ifrån sig oxå.. 3 mål samt 1 straff satte han ! duktiga killen !! * stolt moder*

Nu har ju äntligen handbolls EM startat oxå ! LOVELY ! 2 veckor med härlig handboll på tv:n varje dag ! tjohooo!! ikväll vart det inte sådär jättehärlig handboll dock... 26 lika mot makedonien är ju inte sådär himla bra måste jag säga... men men, poäng iallfall... nu gäller det att plocka de andra matcherna !! heja Sverige !

Jag ringde & bjöd Milo hit på middag med oss oxå, han vart så glad sååååå!!  gullungen.. <3

Nä nu är det tidig kväll... känner mig halvsliten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0