Helgerna går FÖR fort...

Hej på er !

Ush vad helgerna swoshar iväg snabbt... helst när man är ledig har jag insett.. :)

Men den har vart underbar... sol sol sol !! snart tror jag minsann att våren är här..

I går var vi ut på en liten prommis med min mor, sedan kom bror. m familje hit på fika, klockan 15 bänkade vi oss för att kolla MoDo matchen.. som tyvärr blev en förlust.. men det var en mkt spännande match må ni tro... nu får MoDo vinna nästa match imorrn... hoppas hoppas!!

Igår kväll när Anton hade sin träning med C-Pojkarna, så for Hampus till mor & far för att spela Bingolotto... tänk att ungen är så besatt av Bingolotto.. hihi.. han tycker det är superkul & sitta & bocka av nummer... och igår vann han oxå ! tur han har... :)

Nu ska jag äta lite lunch innnan det är dax att cykla iväg på jobbet för lite kvällsarbete.. sedan har jag två dagar med 7-16 jobb... huvva för att cykla den tiden på morgonen... :)

Nä nu dax att kolla till Anton som inte är så kry, han fick stanna hemma från friluftsdagen idag.. han har haft frossa 2 ggr inatt stackarn... hoppas han inte blir jättesjuk bara...

Byebye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0