Helgen ..

God morgon på er...
Idag har jag fått en helt ok start på dagen- alltså det betyder att jag känner mig inte totalt slut, utan mår hyffat !
Väntr fortfarande på att få tid i Sundsvall... hoppas det går snabbt nu för det börjar bli jobbigt med all denna väntan.. och att få svar på alla prover... Jag tar en dag i taget.. men vill såklart att saker och ting kall börja rulla på, med behandlingar, koller och så , så de får klart en gång för alla vad som är felet med mig.. och att mitt pulsproblem ordnar upp sig ! Men som sagt ,jag tar en dag i taget ! :)
 
Helgen har vart super!
I fredags var vi bjudna på fika hos Carola & Danne, för han hade fyllt 40. Trevliga människor & gott fika,
Loke har sovit över hos Hampus i helgen också, så de har härjat å som vanligt :)
Jag har både cyklat lite samt tagit några promenader, som har funkat bra!
I lördags kom Denny sedvanligt hit på sitt " en gång om året besök" och käkade middag med oss, Och igår söndag så hängde vi på brorsan och hans barn till badhuset, åh så skoj ungarna hade, och jag gick mest omkring med ett leende på läpparna , lycklig bara över att se barnen ha skoj och njuta i badet <3
 
Igårkväll bjöds vi på hur god middag som helst hemma hos mina föräldrar... älskar dessa sammankomster som min familj har minst en gång iveckan, vi gör massor tillsammans, mina föräldrar, brorsan & hans familj & vi.. och jag är så lyckligt skattad som har dem!
 
Nu är grabbarna på skolan, och snart ska jag skjutsa hampus till tandregleringen, ev skall han få tandställning.. och ikväl ska jag titta på MIlo som har match på Risön :)
 
Just ja, Jag & Hampus var på upptaktsmöte på SOllefteå Gymnastikklubb igår också, han skall börja i Killgruppen nu på söndag, jag tycker det är suveränt att han vill börja i gymnastik, det är en jättebra träning för hela kroppen, och funkar bra parallellt med hans handboll ! :)
kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0